Každá spoločnosť sa riadi ustálenými pravidlami, aby sa vyhla prípadným nedorozumeniam a chaosu medzi jej členmi. Pre dobrú pracovnú atmosféru pripisujem tie, ktoré sú dôležité ako pre klientov, aj pre výsledok mojej práce.
– na objednaný termín príďte presne, nie s veľkým časovým predstihom, nakoľko nie je možnosť usadiť vás v ateliéri a venovať sa vám!
– naopak, pri časovom sklze, nemôžem garantovať objednaný limit nafotených a spracovaných záberov, ktorý ste si objednali, nakoľko po vás prichádzajú ďalší zákazníci, a vzniknutý sklz by nemuseli tolerovať a počas dňa by ešte narastal,
– do ateliéru neodporúčam privádzať ďalšie osoby (súrodencov, starých rodičov, kamarátky), len tých, pre ktorých ste objednali fotenie. Ateliér má obmedzenú kapacitu! Tiež platí moja skúsenosť – čím viac dospelých ľudí, tým väčší chaos sú schopní vytvoriť a zneistiť fotené deti, presadzovať si vlastné úsudky, rady a predstavy a svojim konaním znervózňujú nielen deti, ale aj fotografa!
– hlavne v predvianočnom období, keď v krátkom čase za sebou nasleduje fotenie viacerých rodiniek, nie je časovo, a hlavne technicky, možné (úprava a výmena scény a pozadí, výmena rekvizít, oblečenia…) skombinovať zvolenú vianočnú scénu s iným druhom fotenia (napr. s narodeninovým, civilným portrétnym, novorodeneckým…), v rámci tohoto jedného stretnutia. Prosím rešpektujte to a nežiadajte odo mňa výnimku, alebo si zvoľte dlhšiu časovú dĺžku, aby ste seba, ani mňa, nedostávali do časového stresu a nepohody, prípadne si pre ďalší druh fotenie vyhradíme iný deň,
– vopred sa informujte o vhodnom oblečení, a farebnom doladení vzhľadom k všetkým foteným členov vašej rodiny (prípadne sa inšpirujte staršími fotkami na mojej webstránke),
– ak vás stretnú nepredvídané okolnosti a nemôžete sa fotenia zúčastniť, dajte túto informáciu v dostatočnom predstihu, telefonicky alebo mailom, prípadne zabezpečte za seba náhradu. Nenechávajte termín prepadnúť a fotografa zbytočne čakať v ateliéri,
– pre časté preobjednávanie termínov zo strany rodičov, alebo rušenie dohodnutých termínov, som v tomto roku, pristúpila k platbe zálohy vo výške 20€ na bankový účet. Splatnosť zálohy je pri objednaní termínu.
– záloha vám bude odpočítaná z celkovej ceny fotenia, ak sa fotenie uskutoční v dohodnutý termín. Inak bude použitá ako nevratná záloha a storno poplatok (pre prípad zrušenia alebo posunu pôvodne objednaného termínu).
– splatnosť služby je po fotení.
– štandardná dĺžka spracovania zákazky ( mimo svadobných fotení) býva 15 až 20 pracovných dní. V mimo sezónnych obdobiach je čas dodávky úmerne skrátený.
– príplatok za expresné spracovanie a dodanie zákazky je 25% z ceny objednanej služby
.